Типи вихідних конфігурацій
- Можливість установки на «лапах», на вал чи на фланці для cерій R, К, S;
- Шпоночний порожнистий вал - два діаметри вихідного вала на один типорозмір редуктора для cерій A, F, RV;
- Можливість установки безшпоночного зжимного диску для cерій A, F, К, S;
- Встановлюваний зовнішній вихідний циліндричний вал (опція) для cерій A, F, К, S, RV;
Типи вхідних конфігурацій
- Адаптери для двигунів стандарту IEC;
- Зовнішній циліндричний вхідний вал;
Застосовувані одно - і двохшвидкісні двигуни змінного струму
- Компактні двигуни з гальмом;
- Двигуни з гальмом IEC-стандарту ;
Основні характеристики гальмівного пристрою
- Живлення змінним і постійним струмом;
- Швидко спрацьовує електронно кероване гальмо;
Опції для двигуна
- Термісторні та термостатні пристрої захисту двигуна;
- Незалежна вентиляція - сервовентилятор;
- Зовні вбудований інкрементний енкодер;
Системні адаптери NA, IA, SA дозволяють використовувати редуктори з всіма типами двигунів, відомих на ринку.
Приводні системи з додатковим вхідним пристроєм дозволяють приводити в рух редуктори через муфти, ремені чи ланцюги.
Ця система з вхідними валами являє собою економічне рішення, якщо вхідний двигун не може бути змонтований в безпосередній близькості від редуктора.
Можливі області застосування:
Для додаткового редуціювання валів, які працюють повільно або на частоті обертання двигуна;
Ручний привід для регулювання або настройки;
Механічна синхронізація кількох приводів за допомогою спільного вала;
Використання редуктора турбіни для приводу генератора;
Для редукторів, які знаходяться під значними навантаженнями, наприклад, для гільйотин, ударних механізмів, в яких застосовуються рідини чи муфти для зниження надмірних навантажень між двигуном і редуктором;
Приводи між двигуном і редуктором, якы вимагають додаткового механічного гальма задля безпеки (ступінчасті технології, вантажепідйомні механізми);
Приводи, коли двигуни встанавлюються окремо з екологічних міркувань (вибухонебезпечні зони або зони, де немає джерела живлення).