Модель (тип)
Номінальний момент
Швидкість без навантаження
Напруга

Соосно-циліндричні (Серія R)

Деталі

Технічні характеристики

 

Діапазон обертального моменту, Нм

27...14000

Номінальна потужність, кВт (n1=1400 об/хв)

0,12...55

Передаточне число

0,8...8600

Встановлювані на вал (Серія А)

Деталі

Технічні характеристики

Діапазон обертального моменту, Нм

27...2800

Номінальна потужність, кВт (n1=1400 об/хв)

0,12...30

Передаточне число

0,8...4000

З паралельними валами (Серія F)

Деталі

Технічні характеристики

Діапазон обертального моменту, Нм

5000...14000

Номінальна потужність, кВт (n1=1400 об/хв)

0,12...55

Передаточне число

4...18000

Циліндро-конічні (Серія K)

Деталі

Технічні характеристики

 

Діапазон обертального моменту, Нм

100...20000

Номінальна потужність, кВт (n1=1400 об/хв)

0,12...90

Передаточне число

5,5...8600

Циліндро-черв’ячні (Серія S)

Деталі

Технічні характеристики

 

Діапазон обертального моменту, Нм

50...1300

Номінальна потужність, кВт (n1=1400 об/хв)

0,12...7,5

Передаточне число

3...3400

Черв’ячні (Серія RV)

Деталі

Технічні характеристики

 

Діапазон обертального моменту, Нм

17...230

Номінальна потужність, кВт (n1=1400 об/хв)

0,12...2,2

Передаточне число

5...100

Редуктори промислової серії RX

Деталі

циліндро-конічні чи з паралельними валами дизайна UNIBLOCK 11 типорозмірів з передаточним числом 1 - 793, з крутним моментом до 120 кНм виготовляються за самими високими стандартами якості в корпусах з чугуна EN-GJL-250.

Типи вихідних конфігурацій

  • Можливість установки на «лапах», на вал чи на фланці для cерій R, К, S;
  • Шпоночний порожнистий вал - два діаметри вихідного вала на один типорозмір редуктора для cерій A, F, RV;
  • Можливість установки безшпоночного зжимного диску для cерій A, F, К, S;
  • Встановлюваний зовнішній вихідний циліндричний вал (опція) для cерій A, F, К, S, RV;

Типи вхідних конфігурацій

  • Адаптери для двигунів стандарту IEC;
  • Зовнішній циліндричний вхідний вал;

Застосовувані одно - і двохшвидкісні двигуни змінного струму

  • Компактні двигуни з гальмом;
  • Двигуни з гальмом IEC-стандарту ;

Основні характеристики гальмівного пристрою

  • Живлення змінним і постійним струмом;
  • Швидко спрацьовує електронно кероване гальмо;

Опції для двигуна

  • Термісторні та термостатні пристрої захисту двигуна;
  • Незалежна вентиляція - сервовентилятор;
  • Зовні вбудований інкрементний енкодер;

Системні адаптери NA, IA, SA дозволяють використовувати редуктори з всіма типами двигунів, відомих на ринку.

Приводні системи з додатковим вхідним пристроєм дозволяють приводити в рух редуктори через муфти, ремені чи ланцюги.

Ця система з вхідними валами являє собою економічне рішення, якщо вхідний двигун не може бути змонтований в безпосередній близькості від редуктора.

Можливі області застосування:

  • Для додаткового редуціювання валів, які працюють повільно або на частоті обертання двигуна;

  • Ручний привід для регулювання або настройки;

  • Механічна синхронізація кількох приводів за допомогою спільного вала;

  • Використання редуктора турбіни для приводу генератора;

  • Для редукторів, які знаходяться під значними навантаженнями, наприклад, для гільйотин, ударних механізмів, в яких застосовуються рідини чи муфти для зниження надмірних навантажень між двигуном і редуктором;

  • Приводи між двигуном і редуктором, якы вимагають додаткового механічного гальма задля безпеки (ступінчасті технології, вантажепідйомні механізми);

  • Приводи, коли двигуни встанавлюються окремо з екологічних міркувань (вибухонебезпечні зони або зони, де немає джерела живлення).