




Технічні характеристики підшипникових систем:
Зовнішні оправи виготовляються з зміцненої сталі UNI 16 CrNi 4, загартованої до 62+2HRC;
Внутрішні оправи виготовляються з підшипникової сталі En 31-SAE 52100, загартованої до 62-2 HRС;
Циліндричні ролики мають плоскі упори, зроблені з сталі En 31-SAE 52100, загартованої до 59 – 64 HRС;
Зварювані болти виготовляються з сталі C22E (матеріал 1.1151);
Допуск болтів – 0.05 мм;
Підшипники від 4.055 до 4.063 допускають повторну змазку з використанням Shell Alvania 3, Esso Beacon 3 та ін.;
Стандартні підшипники WINKEL стійко працюють при температурах від -20 °C до +80 °C;
Підшипники WINKEL серії HT працюють при температурах до 250 °C.
Переваги використання комбінованих підшипникових систем:
Скорочення витрат на проектування і виробництво;
Витримують високі радіальні та вісьові навантаження;
Міцні профілі для високих статичних та динамічних навантажень;
Найкращий розподіл навантажень в профілях;
Великий строк служби для підшипників і профілей;
Економічна зборка за рахунок зварювання болтових з’єднань;
Легка заміна підшипникових компонентів.
Всі профілі Standard NbV виготовляються з високоякісної сталі S450 J2 mod з обов’язковою пескоструйною обробкою;
Використання процесу мікролегування ніобієм підвищує якість сталі S450 J2 , в результаті чого вона має більш високу межу міцності на розрив і вигин, а також більш дрібнозернисту структуру, в порівнянні зі звичайною сталлю типа S355 J2G3;
Сталь S450 J2 має кращу зварюваність і більш високу стійкість до крихкого руйнування;
Мінімальний зазор між підшипником і профілем;
Максимальна довжина профіля становить 12 метрів;
Велика навантажувальна здатність в новій Nb-серії;
Виготовлення профілів за кресленнями та запитами клієнтів;
навантаження на колесо 1000/2000/4000 кг;
версії з приводом / без приводу;
у фіксованій / плаваючий версії;
різноманітні типи покриттів: сталь / Vulkollan;
всі корпуси оцинковані, допускають багаторазове використання.
Барабани для намотування рукава та кабелю
призначені для намотування шланга і електричного кабеля для систем переміщення;
принцип дії – самонамотка за допомогою вбудованої в барабан пружини;
виготовляються в лівосторонньому та правосторонньому виконанні кріплення;
фіксація на направляючих різними способами та під різними кутами.